פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

רח׳ הגר"א 18 חולון
מעבדת תיקונים מקצועית
03-5462344

מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

מסכי מחשב

מסך מחשב

מסכי מחשב כיום מספקים תוצאות חדות ואיכותיות יותר מאי פעם, ובעת בחירת צג מחשב או מסך, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון: הדבר החשוב ביותר בעת בחירת מסך מחשב הוא גודל התצוגה; חשוב לבחור גודל מסך שנוח לכם מבחינת גודל ואיכות צפייה, שימוש לעבודה וכל שימוש אחר.

בנוסף, עליכם בחשבון את הרזולוציה של מסכים למחשב: רזולוציות גבוהות יותר יציעו תמונה ברורה וחדה יותר, יחד אופציה לריבוי משימות. יש לקחת בחשבון גם תכונות אחרות כגון דיוק צבע, קצב ריענון וזמן תגובה בעת קניות צג מחשב.

אם אתם מחפשים מסך למחשב שהוא איכותי, מספק תוצאות מיטביות ומחזיק מעמד לאורך זמן – במדפסות פלוס מחכים לכם מיטב הדגמים בשוק. באתר שלנו אנו מציעים מבחר גדול במיוחד של מסכים, במגוון גדלים מ-19.5-32 אינטש, מסכי K4 וקצב ריענון של HZ144-240.

רכישת מסכים למחשב של מיטב החברות

חברת מדפסות פלוס מספקת מגוון מוצרי מדיה ללקוחות פרטיים ועסקים; בקטלוג שלנו זמינים לכם מסכי מחשב איכותיים של מיטב החברות בעולם: פיליפס, Benq, VIEWSONIC, ועוד. באתר שלנו תוכלו לצפות במפרט של מגוון מסכים, ולבחור את המוצר המתאים לכם ביותר.

אנו מציעים את כל המוצרים במחירים נוחים במיוחד, ואתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל עת עבור שירותי ייעוץ. הצוות שלנו ישמח למצוא לכם פתרונות שמתאימים לצרכים ולתקציב שלכם. פנו אלינו ותיהנו משירות מקצועי ומוצרים איכותיים במיוחד ממגוון דגמים.

נוספו לאחרונה
מיין לפי: מחיר | |
no-lazy no-lazy

no-lazy console.log('hello world'); // example