פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

רח׳ הגר"א 18 חולון
מעבדת תיקונים מקצועית
03-5462344

מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

מדפסת לייזר

מדפסות לייזר במחירים נוחים ותנאי אספקה מהירים

מדפסת לייזר צבעונית, מדפסת לייזר משולבת, שחור לבן, של המותגים המובילים:
סמסונג, זירוקס, HP ,Brother, מדפסת לייזר מומלצת לבית למשרד ולעסק במחירים ושירות ללא תחרות.

 

המדריך השלם לבחירת מדפסת לייזר לבית ולמשרד

גם בעולם הדיגיטלי, לא תם הצורך בהדפסה מקצועית ואיכותית, לצד מענה בתחזוקה משתלמת וחסכון בעלויות. נתון ההופך את הבחירה במדפסת לשימוש ביתי או משרדי  למשמעותית במיוחד. בין שלל המדפסות המוצעות כיום בשוק, בולטות בבירור מדפסות הדור החדש, הלוא הן מדפסות הלייזר, אשר מציעות יתרונות רבים כדוגמת איכות, מהירות וחסכון בעלויות.  

מדפסות הלייזר כבשו בסערה את תחום המדפסות וביססו סטנדרט חדש בהציען איכות הדפסה מקצועית, מהירות ויעילות שלא היו קיימים קודם לכן. בשנים האחרונות, לצד התפתחות התחום וכניסת מותגים נוספים, ירדו מחירי מדפסות הלייזר באופן משמעותי אזי אף הגדילו את האטרקטיביות והפופולאריות שלהן בקרב הרוכשים. בכך הן הפכו למשתלמות ונגישות לא רק לצרכן העסקי, אלא גם לצרכן הביתי אשר מדפיס בהיקפים קטנים יותר. שוק המדפסות מציע כיום מגוון רחב של מדפסות ממותגים שונים וטווחי מחיר משתנים. מתלבטים בין מדפסת לייזר שחור/לבן, לבין מדפסת לייזר צבעונית ושוקלים מהי מדפסת הלייזר המומלצת לצרכים שלכם?  באנו לעשות לכם סדר

כיצד פועלת מדפסת הלייזר? 

כאמור, מדפסת הלייזר הנה מדפסת השייכת ל"דור החדש" של המדפסות, אשר מפיקה הדפסות איכותיות בשיטה מתקדמת. למעשה זוהי מדפסת המיועדת למחשב האישי ובבסיסה טכנולוגיה הזהה לזו של מכונת הצילום. כיצד היא פועלת? בעת שליחת מסמך להדפסה, קרן הלייזר “תשאב” את המסמך הייעודי ותעביר אותו על תוף מצופה סלניום באמצעות מטענים חשמליים. לאחר טעינת התוף, הוא מגולגל בטונר- אבקה יבשה של דיו. תפקידו לשמור על התמונה שהוטענה על התוף. בשלב הבא, הטונר מועבר לנייר ומתמזג בנייר באמצעות חום ולחץ. בסיומו של תהליך ההדפסה, יוסר המטען החשמלי מהתוף והטונר העודף ייאסף. כיום נוכל למצוא מגוון רחב של מדפסות לייזר החל ממדפסות לייזר שחור/לבן וכלה במדפסות לייזר צבעוניות וכן מדפסות לייזר משולבות. 

במה נבדלת מדפסת הלייזר ממדפסת הזרקת הדיו?

מדפסת הלייזר הנה הגרסה המתקדמת והחדשנית של מדפסת הזרקת הדיו, על כן קיימים בניהם מספר הבדלים עיקריים. במדפסת הלייזר הטונר או הדיו יבש בעוד בהזרקת הדיו הוא רטוב. לטווח ארוך, מדפסת הלייזר חסכונית תפעולית פי כמה וכמה ממדפסת הזרקת דיו מכיוון והחלפת הדיו נעשית בתדירות גבוהה יותר. הבדל נוסף הינו בהדפסה עצמה: בהזרקת הדיו עשוי החומר המודפס להימרח באם הנייר טרם התייבש ואילו במדפסת לייזר , כאמור, ההדפסה יבשה מלכתחילה. מדפסת הלייזר כדאית במיוחד בנפחי הדפסה גדולים. ככל שכמות ההדפסות הביתית או המשרדית שלכם גבוהה יותר – כך תהא המדפסת משתלמת יותר ותחזיר את ההשקעה בתוך פרק זמן קצר.

 

אלו מדדים חשובים בבחירת מדפסת הלייזר?

קיבולת ומהירות הדפסה

כמו בכל בחירת מדפסת, גם בבחירת מדפסת לייזר, בין אם מדובר במדפסת לייזר שחור/לבן או במדפסת לייזר צבעונית,  חשוב להבין ולהתאים את המדפסת לאופן השימוש ולצרכי ההדפסה הנחוצים לכם. על כן מהירות ההדפסה, מספר הדפים אשר המדפסת מפיקה בדקה, הינה אחד הפרמטרים המרכזיים בבחירה. לצורך ההשוואה, במדפסת לייזר שחור/לבן, כמות הדפים הממוצעת אותם ניתן להדפיס בדקה הינה כ-20 דפים, בעוד שבמדפסת לייזר צבעונית כמות הדפים קטנה יותר ועומדת בממוצע על כ-10 דפים לדקה. 

רזולוציה ואיכות ההדפסה

איכות ההדפסה הינה פרמטר משמעותי בכל סוגי המדפסות. היא נקבעת בהתאם לרזולוציה, אשר נמדדת באמצעות מונח מקצועי המכונה DPI.. ככל שה DPIגבוה יותר, הרזולוציה גבוהה בהתאמה וכך גם האיכות, כמובן. מרבית מדפסות הלייזר שחור/לבן ומדפסות הלייזר הצבעוניות בעלות רזולוציה של 600DPI., הנחשבת לאיכות מספקת להדפסת מסמכי טקסט. באם יש צורך באיכות גבוהה יותר, מומלץ לבחור במדפסות בעלות רזולוציה של 1,200DPI..

תכונות ההדפסה השונות

תכונות ההדפסה מתייחסות לגודל הדפים אותן ניתן להדפיס, סוגי הנייר וכן האפשרות להדפסה דו צדדית. גודל דף הדפסה סטנדרטי הינו גודל A4, כאשר ניתן לרכוש מדפסות לייזר צבעוניות המסוגלות להדפיס גם דפים בגודל משתנה כגון: A3, A5 וכד’

בעת רכישת מדפסת לייזר צבעונית המיועדת לשימוש משרדי, מומלץ לרכוש מדפסות בעלות יכולת להדפיס סוגי נייר כדוגמת נייר מצופה, נייר מדבקה, נייר שקפים ועוד.

אחריות ועלות

מלבד המדדים השונים המתייחסים להספק ולאופי המדפסות השונות, חשוב לא פחות , כמו בכל תהליך רכישה, לתת את הדעת לנושא התמחור והאחריות הניתנת במעמד הרכישה. 

טווח המחירים של מדפסות לייזר שחור/לבן נע בין 500 ל-1500 ₪ , כאשר תקופת האחריות הממוצעת הינה 3 שנים

טווח המחירים של מדפסות לייזר צבעוניות נע בין 1,000 ל-3,000 ₪, כאשר תקופת האחריות הממוצעת הינה 3 שנים. כאמור, התמחור משתנה בהתאם לדגמים השונים וליצרנים. לצורך הדוגמא, עלות מדפסת לייזר צבעונית של סמסונג נעה בין 1500-ל-3000 ₪.

מומלץ להבין את טיב האחריות והיקפה וכתמיד, חשוב לבצע השוואת מחירים מקיפה על מנת לבצע רכישה מושכלת וכדאית התואמת את הצרכים שלכם. תוכלו כמובן לבדוק ולהתרשם ממחירי מדפסות הלייזר בזאפ ובאתרים השוואתיים נוספים.

הצוות המקצועי של אתר מדפסות פלוס עומד לשירותכם בכל שאלה וישמח לספק לכם הכוונה וייעוץ בבחירת מדפסת הלייזר המתאימה לצרכים שלכם.

 

 

תוצאות: 74 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: מדפסת לייזר
יצרן
BROTHER(26)
PANTUM(6)
RICOH(7)
XEROX(4)
HP(4)
LEXMARK(12)
OKI(13)
CANON(2)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

מיין לפי: מחיר | |
no-lazy no-lazy

no-lazy console.log('hello world'); // example