פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

רח׳ הגר"א 18 חולון
מעבדת תיקונים מקצועית
03-5462344

מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

ההבדל בין דפוס דיגיטלי לדפוס אופסט

תוספות ושדרוגים

 

מגן ברקים

עט מגע

זמן אספקה: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • הנחת מוצר נלווה 
  • אפשרות לעד 6 תשלומים ללא ריבית 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

בעת האחרונה, עולם הדפוס ומכשור הדפוס החדשני עושה מייק-אובר רציני, תוך שאנו עדים לשיטות הדפסה חדישות שונות הנכנסות לתחום – ההופכות את העסק למוצלח ומהיר יותר. כיום, לא רק מעצבים מקצועיים מזמינים עבודות דפוס, אלא גם אנשים “רגילים” שאינם עוסקים בעיצוב למחייתם (למשל, הזמנת כרטיסי ברכה, הדפסת מגנטים לאירועים וכו’). מכשור דיגיטלי מתקדם הופך למבוקש מיום ליום, כך שיותר בתי דפוס מציעים שיטות מגוונות להדפסה. שתי השיטות הבולטות והפופולאריות ביותר הן דפוס דיגיטלי ודפוס אופסט. המשיכו לקרוא כדי לעמוד על ההבדלים בין השיטות.

 

 

דפוס דיגיטלי

 

שיטת הדפסה חדשנית המתבצעת בשיטה הישירה: המכונה יכול להפיק הדפסה ישירה עם קריאת הקובץ הגרפי על המחשב – זאת ללא צורך בשלבי ביניים. הדפסה דיגיטלית משתלמת יחסית בהדפסת כמות קטנה של מוצרים. מיתרונות דפוס דיגיטלי: לא צריך הכנסה מוקדמת, שכן העבודה מיוצרת מידית; כאשר הלקוח מגיע עם הקובץ לבית הדפוס, הוא יכול לקבל את המוצר תוך זמן קצר. דפוס דיגיטלי מתאים לעבודות בעלות דחיפות גבוהה. עם הדפסה דיגיטלית ניתן להדפיס בכמויות קטנות ובמהירות והיא מתאימה גם לעבודות עם מידע המשתנה בין היחידות, תוך שהמחיר נותר על-פי כמות היחידות המודפסות. השיטה נמצאת בהתפתחות מתמדת ומעניקה מענה מצוין לדרישות הלקוח, גם כאשר העבודה היא הדפסת מגנטים או כל עבודה אחרת.

היתרון המשמעותי ביותר של שיטת הדפוס הדיגיטלי היא שאין צורך להשקיע משאבים בהכנת גלופה, מה שהופך גם מבצעי הדפסה קטנים לאפשריים ומשתלמים. בנוסף, מדפסת דיגיטלית מאפשרת הדפסה על גדלים שונים של משטחים – במהירות ובקלות. החיסרון הבולט מתבטא בעיקר במחיר הגבוה של הדפסת כמויות גדולות.

 

 

דפוס אופסט

 

זוהי שיטה מתקדמת (וגם הנפוצה שבשיטות) המעניקה מענה טוב להדפסה של כמויות גדולות ולעבודות דפוס שונות. כיצד היא עובדת? מעבירים את תמונת הדיו מהפלטה שעליה הוקרן הדף המיועד להדפסת בלנקט (גליל גומי). הטכניקה כה נפוצה בזכות איכות ההדפסה הגבוהה והיעילות שהיא מאפשרת.

יתרונות בולטים בשיטת דפוס אופסט מתבטאים במחיר משתלם ביחס לכמות; הדפסה מדויקת ואיכותית; אפשרות לבחור צבעים מיוחדים ועוד. רמת הדיוק גבוהה עד כדי כך שהמעצב המזמין יקבל עבודה ללא סטייה – גם לא הקלה ביותר, הן של ההדפסה והן של הגוונים שבה. מאידך, כאשר מזמין העבודה מבקש לשנות מידע בהדפסה, הוא ייאלץ לשלם הרבה יותר, כיוון שהשינוי משפיע על העבודה כולה ודורש הכנת גלופה חדשה; בנוסף, גודל ההדפסה מוגבל גם הוא ותהליך העבודה מורכב, “מלוכלך” ואיטי משמעותית ביחס לשיטה הדיגיטלית.

בית דפוס מקצועי יוכל לבחור עבורכם שיטת הדפסה המתאימה לצרכים הספציפיים שלכם ושל הפרויקט שלכם – זאת לאחר שיבצע שקלול מחושב של יתרונות וחסרונות של כל אחת מהשיטות, שייקח בחשבון גם את התקציב שלכם – מה שיאפשר לכם עסקת דפוס משתלמת ביותר, כולל הדפסת גלויות, הדפסת פוסטרים, הדפסת מגנטים ועוד. כדאי לכם להתעניין גם במגוון מדפסות מגנטים מתקדמות וקלות לתפעול שאנו מוכרים.

no-lazy no-lazy

no-lazy console.log('hello world'); // example